Questions

Vad tycker du om kärlek: Bästa som finns!
När kramade du någon sist? För kanske en halvtimma sen.
Saknar du någon speciell person? Ja, Carro och Mp saknar jag så det gör ont!
Är du singel? Nej!
När fick du senast en komplimang? Igår.
Har du någonsin varit medvetslös: Inte vad jag vet.
Har du någonsin gjort något riktigt dumt? Ja.
Har du någonsin gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
Skämts över dina föräldrar? Vem har inte?
Sagt jag älskar dig och menat det? Varje dag!
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Inte druckit på snart fyra månader men snart är det sommar och då kommer jag väl dricka då och då.
Vilka kläder sover du i? Trosor.
Vad hatar du verkligen? Jag hatar hat, allt hat, elakhet och våld.
Är du ensam nu? Nej Johan ligger i sängen och sover.
Vill du gifta dig? Jag vet faktiskt inte.
Vill du ha barn? Ja. 
Senaste personer som sov i din säng? Me!
Senaste personer som såg dig gråta? Madelen.
Senaste personer som fick dig att gråta? No comments.
Senaste personer som du delade en dricka med? Madde.
Senaste personer som du gick på bio med? Johan.
Senaste personer som skällde på dig? Johan I guess.
Senaste personer som sa någonting till dig och vad var det? Sov gott sa Johan fast det var han som skulle sova.
De senaste 48 timmarna har du: Gråtit? Nej.
De senaste 48 timmarna har du: Kramat någon? Ja!
De senaste 48 timmarna har du :Pussat någon? Ja.
De senaste 48 timmarna har du: Köpt någonting? Ja.
De senaste 48 timmarna har du: Sjungit? Ja, det har jag säkert.
De senaste 48 timmarna har du: Saknat någon? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0