Måndag

Den är dagen startar jävligt dåligt! Först och främst för att jag gick upp imorse, torr som fan i munnen och ville verkligen ha vatten. Sätter på kranen på kallaste kallt och ut kommer bara varmvatten. Jag spolade vatten i fem, tio minuter i både badrumet och köket men det blev inte kallt! Tog mig en Loka päron och somnade om. Vaknar upp och ser en sak som jag mig galen. Tar tvätten och det gick inte heller bra men men så kan det vara. Nu är tvätten på iallafall och jag ska hämta den om ca 45 minuter. Vid nio ska jag träffa Madde och då ska vi till gymet. Får se vad som händer resten av dagen, måste plocka rätt på kläder och grejer iallafall och i kväll hoppas jag verkligen att jag och Carro kan prata! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0