Lördag

Idag innan jobbet, tog jag en dusch, slängde i mig lite pasta (det var allt jag fick i mig för jag har en visdomstand som är på väg ner och den smärtar på hög nivå) och sen cyklade jag till jobbet. Jobbade mellan klockan 18.00 och 00.30. Skulle ha jobbat längre men eftersom att jag var backup var jag den andra som fick rulla hemåt. Efter jobbet mötte jag upp Jonna och Pernilla, vi mötte sen upp DK, umgicks en stund och sen cyklade jag hemåt. Har haft en bra dag idag, mår riktigt bra! Vill blogga om allt som är på väg men det får vänta ett litet tag till! :)

I morgon är det morsdag och då ska jag ut och fira mammosh! Har fixat en present som jag hoppas hon kommer tycka om :) Tanken som räknas anyways! Ja, vad mer kan man säga? Jobbar i morgon också vilket känns bra! Mer timmar, mer pengar! Känns skönt att äntligen ha börjat jobba igen! Nej, nu pallar jag inte skriva mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0