Ledig Fredag

Igår, precis när jag hade tänkt börja fixa mig ringde Petra och sa till mig att gå ner. Hon tvingade in mig i bilen och sen körde hon iväg och jag hade inga skor på mig. Hon ville ha hjälp att köpa en Parfym så jag gick in på Kicks i Strumplesten, inte hela världen men men därefter åkte vi tillbaka hem till mig och Johan där Jonna väntade. Vi satt ute en stund pratade lite och sen gick Jonas och hans bror förbi så vi snackade lite skit. Väl uppe tog jag en dusch, sminkade mig ochfixade håret. Petra drog iväg, jag och Jonna blev klara och så cyklade vi till Liquid där vi tog varsin dricka och en pommes tallrik. Folket som var där igår var för, för mycket. Alla var så jävla högljudda, skrek och hade sig så vi blev inte så långvariga där. Musiken däremot var galet bra, Pascal som spelade! Efter Liquid cyklade vi förbi East west sushi och satt där tills Tommie plockade upp Jonna. Jag cyklade till Öster och mötte upp MP! Äntligen fick jag träffa honom igen! :) Kändes precis som igår som vanligt eftersom att han är som han är. MP. Alla som känner honom vet vad jag menar. Pigg, glad, positiva, galen. MP! :) Vi stod och pratade ett tag tills hans vänner kom ut och dom skulle vidare. Jag cyklade då hem till Tommie där vi fixade oss lite, testade några tunga jeans, lyssnade på musik och chillade. Tommie fick mig igår att inse att ett av mitt livs största misstag är att jag inte köpte Lee-hängselbyxorna från Kennedies och nu finns dom så klart inte kvar. Hänget är perfekt, färgen är min favorit och dom är galet mjuka och sköna men men. Kanske kan få tag på några andra en vacker dag. Vi drog iallafall till Frimis där kön var helt sinnessjuk lång men vi kom in fort och slapp betala också så det var skönt! Tack för det Jimmy! :) Väl inne på Frimis var det för, för mycket folk på stora dansgolvet så jag, Jonna och Tommie höll oss på lilla dansgolvet och ute hela kvällen. Dansade var det enda vi gjorde och det var ju därför vi gick dit. Igår var en sådan där riktigt bra utekväll utan tjaffs, utan alkohol och utan stelhet i kroppen. Jag hade en galet bra kväll med er två, det måste vi göra om snart igen! :) Thank you!

Imorse vaknade jag och Johan vid tio, låg kvar i sängen och kramades en stund tills det ringde på min mobil. Det var MP som stod på min baksida så jag sprang ner direkt och vi pratade en stund innan vi var tvungna att säga hej då :( 20 dagar kvar nu! Sen får vi umgås hur mycket vi vill, I cant wait! När MP åkte drog jag och Johan till Bäck där jag softade med Malin, Kenneth och Emilia. Lilla Olivia hade jag i famnen mest hela tiden men blev ingen lång stund för vi hade brottom. Vi åkte förbi MAXI, jag pratade med Madde en snabbis och medans Johan var på systemet handlade jag matvaror. Vi åkte sen hem och Johan plockade bara ihop sina saker och drog eftersom att han skulle iväg. Just nu håller jag på och plockar här hemma, är ett bombnedslag efter igår! Jonna och DK kommer förhoppningsvis hit sen! :) Jobbar från kl 18.00 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0