Kolmårdens djupark

Hey på er! Förut åkte jag iväg hem till Jonna och vi satt och chillade i solen på hennes balkong en stund och sen satte vi oss inne på soffan. Hade hur mysigt som helst! :) Vi fick sen riktigt brottom, cyklade hem till mig, bytte om och plockade ihop lite grejer. Vi gick ner på baksidan och där plockade Per upp oss och vi åkte till Arboga där vi mötte upp Johan. Vi åkte sen till Kjula i Eskilstuna där vi mötte upp Madde, Tobbe, Thomas och några andra. Vi skulle kolla på Street race men en olycka hade hänt en bit bort och den såg ut att vara relativt allvarlig. Var hemskt att se dom där två killarna liggande på varsin bår med nackkrage, blodiga ansikten och en trasig bil. Det såg inte alls bra ut. Det blev alltså inget Street race, bra var väl det i och för sig för hur bra stämning är det efter något sånt?

Iallafall så åkte vi till Kungsör en sväng till ett ställe där det varit Street race förut. Jag har en plan jag ska styra upp på det där stället en vacker dag! :P Vi åkte iallafall till Fellingsbro, hälsade på Johans föräldrar och sen åkte vi hem till Örebro, handlade på Maxi, släppte av Jonna och sen åkte vi hem, käkade kebab och glodde på Tv. Lugnt blir det ikväll, träning i morgon och Kolmården på Tisdag med pappa. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0