Full rulle

Igår när jag vaknade, fixade jag mig och sen skjutsade Johan ut mig till Bäck där jag först Hälsade på Madde och Tobbe. Jag gick sen över till Bed and breakfast och hälsade på Maddes och Tobbes föräldrar som var där. Dom hade grillat och umgåtts dagen innan, roligt som vanligt att se alla :) Jag gick sen upp till Malin Kenneth och ungarna där jag gav Malin sushi och blev bjuden på pannkakor. Vi alla umgicks där i några timmar och sen åkte vi in mot stan. Jag gick hem en sväng och sen mötte jag upp Madde och Tobbe i lekparken där vi stimmade och stojjade med Emilia :) Tog en massa kort gjorde vi också! Efter ett tag cyklade jag hem till Jonna och softade med henne en sväng och sen cyklade jag till Lisa och umgicks med henne i flera timmar. Hennes pappa kom förbi en sväng och sen kom hennes man Toni hem också. Sori och Sandra kom över senare med sin söta lilla amstaff-valp. Ville verkligen ta med henne hem! Haha, iallafall så var det en riktigt trevlig kväll och Sandi kom förbi en sväng också! Tack till er alla, var roligt att se dig Lisa! Var inte igår! :) Jag åkte sen hem och deckade!

Idag har jag och Madde varit i lekparken med Emilia. Hon sov över hos Tobbe och Madde i natt. Vi åkte sen ut till Bäck och lekte med Emilia, mös med Olivia och fick god mat :) Vi åkte sen till Marieberg där jag köpte en bikini som jag hade beställt från H&M. Skönare att testa innan man köper så nu har jag klickat bort den från H&M :) Köpte också ett vitt linne på Bik Bok, några cider från systemet och ett par strumpbyxor. Torsdag säger jag bara ska vi ha roligt tjejer! :) Nu ska jag greja lite hemma och vänta på en telefontid med vårdcentralen, har fått ett litet problem ;) Haha fy fan! Senare blir det kanske minigolf med Johan, Madde och Tobbe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0