East west

Hemma nu!
Jobbade mellan 17.00 och 23.30.
Inte lika länge idag alltså men det var rätt skönt det.
Under dagen har jag legat på baksidan och solat, fått mig lite färg.
Har mest softat och så kom Malin hit med Olivia en stund och vi chillade lite.
Jag drog sen en pizza och cyklade till jobbet.
Det är väl min dag
på ett ungefär.
Just nu spelar Johan och Per tv-spel och jag sitter här.
Det regnar nu men hoppas på fint väder i morgon.
Ska troligtvis ut till Bäck och umgås och sen någon gång under dagen ringa Carro!
Saknar dig så det gör ont, du har så mycket att berätta!
Really cant wait!
Tänker på dig för mycket!
Nej, nu ska jag softa lite med killarna och sen decka.
Natti!

Förresten så ska jag jobba på Tisdag för jag tog Alexandras pass. Jag jobbar sen Onsdag. Skulle jobbat på Torsdag men söta, snälla Dojjan tog mitt pass så att jag och tjejerna kan gå och se Sex and the city 2 och då ska jag också ta mig en drink eller någon cider tänkte jag. Första gången på fyra månader! Iallafall så jobbar jag sen också Fredag och Lördag.Onsdag ska jag förresten till Kumla också och träffa alla i personalen på badet! Ser fram emot det riktigt mycket. Snart får jag schemat och det känns hur bra som helst! Från inget jobb och sjukskriven till två härliga jobb. Känns guld!


Kommentarer
Postat av: MandDz

Sv: Du kan ju maila bild på den så kan jag kika! :D

[email protected]

2010-05-24 @ 18:29:12
URL: http://manddz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0