Dagens

Dagens personer: Madde, Johan, Tobbe, Arvin.
Dagens saknar: Carro och Mp!
Dagens planer: Träning imorgon och sen kanske styra upp något med mamma och pappa.
Dagens frukost: Honugsyoughurt med flingor. Multivitamin. Frökusar, en med leverpastej och en med smör och ost!
Dagens outfit: Gråa myskläder, bekvämt och skönt!
Dagens hade velat: Jobba men var bara back up så det vart inge.
Dagens mat: Falukorv, pasta och aioli.
Dagens låt: M.I.A - Swagger like us.
Dagens måste innan jag lägger mig: Plocka rätt på kläderna som ligger på golvet i hallen.
Dagens bästa: Att jag tog tag i tvätten.
Dagens dryck: Loka päron.
Dagens fika: Fick vaniljglass med chokladsås hos Madde och Tobbe.
Dagens skönaste: Träningen, den var riktigt givande idag kan jag lova!
Dagens ser fram emot: Värme, sommar, softa kläder.
Dagens tack: Tack mamma för hörlurarna, du räddade mig där för min liv utan musik är bajs!
Dagens roliga: Att baggy t-shirten med svartvitt tryck från Kandee kom hem idag. Får det i morgon!
Dagens längtar: Tills jag får mitt arbetsschema på Fredag, ska bli så kul att äntligen få jobba med det jag velat så länge!
Dagens härligaste: Att sitta borta vid Oset med Madde på en bänk och bara softa och snacka skit. Vi tog en redig cykeltur kan jag säga, hur skönt som helst!
Dagens duktiga: Jag själv, haha! Börjar bli lite starkare på vissa maskiner på gymet och nu har jag börjat pressa handleden så det är bra. Måste få tillbaka musklerna.

Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR

svar: tack :D hihi. och grattis till jobbet, såg lite längre ner!

2010-05-11 @ 09:19:26
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0