Carro & Nettan

Imorse gick jag upp vid sex samtidigt som Johan, jag tog en dusch och när Johan åkte iväg till sitt jobb slängde jag på mig kläder och cyklade hem till Carros familj. Vi åt frukost och softade innan vi var tvugna att åka mot Skavsta flygplats. Jag deckade i bilen och väl framme checkade vi in Carros bagage och pussades och kramades hej då :/ Saknar na redan! Min pärla! Jag och Nettan åkte mot Vingåker där vi kollade på Scorett outlet, Iittala outlet, en inredningsbutik och Factory outlet. Jag köpte en liten present till Johan på Factory outlet och så tog vi en fika där inne också :) På inredningsbutiken köpte jag ett litet hörnskåp och en text att sätta på väggen! Kommer bli hur fint som helst! Vi åkte sen mot Sköllersta, gick in en sväng på Lithells för Nettan skulle handla lite grejer och sen åkte vi mot Örebro. Svängde förbi Gällersta på vägen och jag pussa lite på Guy och så fick Nettan se hur jag växt upp också :) Nu är jag hemma och ska plocka rätt lite, äta någonting och bara softa. Ska troligtvis träffa Jonna och Madde senare! Fint väder idag, hur skönt som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0