Arboga

När Johan kom hem från jobbet tog vi det lugnt en stund och sen åkte vi till Johans mammas jobb och tog kort på en sak åt henne. Vi pratade en stund och sen åkte vi till Willys en sväng och sen tankade vi innan vi åkte till Arboga. Väl framme softade vi med Maya, Totte och Isak. Sari kom hem och sen Felix också. Vi tog en fika, kollade på Tv, lekte med Maya i hennes lilla tält och bara umgicks. Nu är vi hemma och jag är helt slut! Gick upp så tidigt i morse! Hur skönt som helst faktiskt! Har haft en riktigt bra dag! Kristoffer från mitt jobb, East west sushi ringde och frågade om jag kunde ta hans pass i morgon och det sa jag så klart ja till. Egentligen skulle jag jobbat 08.00-16-00 men eftersom att jag inte jobbat på sex månader så får jag börja 11.00-16.00 i stället. Är inte van vid rutiner och allt så måste få mig en lugn start :) Känns skönt att få komma igång och jobba igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0