Vi mår bra!

Först och främst i detta inlägg vill jag tacka Micke! Du vet för vad och jag uppskattar det till 100%!

 Tack, tack, tack!

Nu dom senaste timmarna har jag och Carro fixat oss, dansat runt i lägenheten, lyssnat på fet jävla musik och grejat! Jag blev precis klar, hur skönt som helst! Blev riktigt soft stil för min del idag, bilder kommer sen! Om en och en halv timma ska vi till tuben och åka till Göta källare där konserten med Method man är. Börjar bli nervös fan, haha! Efter konserten ska vi bort mot slussen och träffa Michel. Ingen aning om vad det är för ställe vi ska till men jag tvivlar på att vi blir missnöjda! Nu ska jag svepa en red bull, äta mig en god macka och softa med tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0