Upprörd!

Jag har haft en dålig dag idag kan jag säga! Min kamera har gått sönder (den lilla, tack gode gud!) Självrisken är 1500 och det är precis vad jag behöver så det känns ju toppen! Iallafall så skjutsade pappa hem mig efter sjukan och jag tog en dusch, softade lite och sen kom Robban och hans flickvän till mig och vi åkte bort till Venaspåret där jag knäppte några bilder på dom tillsammans :) Blev några riktigt fina faktiskt men eftersom att internet är fucked up hemma så får ni se dom någon annan gång! Jag ha varit över hos Jessica en sväng och pratat lite och Madde och hennes föräldrar plockade upp mig där och så åkte vi till Maddes syster Malin och hennes familj. Har softat här ute, ätit god mat och mysit med Malin och Kenneths 17 dagar gamla dotter Emilia! hur mysigt som helst! Nu ska vi snart åka hem och i kväll ska jag softa med Jessica och kanske Madde och Ellen! Anyways, måste röra mig hemåt nu! Hörs, om internet funkar! Nära damp! (R och Y på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0