Underbar dag igår!

Gick upp tidigt igår och comviq var fucked up så jag kunde varken ringa eller sms:a Madde men jag gick ner ändå och hon dök upp så det ordnade sig! Vi åkte till gymet och fy fan vad jag körde igår! Tog min favoritmaskin och satsade på att köra i en timma och jag pallade faktiskt. Det blev alltså en timma och det var 8 km och 665 kalorier. Kändes så jävla bra efteråt! Vi stretchade en stund och sen skjutsade Madde hem mig. Väl hemma var Jessica vaken och Carro och Manuu kom hit. Vi satte oss och åt en riktigt god frukost och så duschade vi oss och fixade oss tillsammans. När Carro och Manuu skulle till polishuset följde jag med ner mot samma håll och mötte mamma och Thomas. Vi åkte till Kumla till en lageraffär som har massa fina krimskrams till galet billiga priser passar mig guld! Jag fick lite smågrejer hem till lägenheten och efter Kumla åkte vi till Marieberg. Gick in på lågprismagasinet och rusta och köpte lite småsaker. Vi åkte sen till IKEA och kollade runt och så åt vi där också. Köttbullarna är verkligen galet goda och moset också! 16 kronor! Sjukt! Efter IKEA åkte vi till Marieberg och jag fick ett par leggins som jag trånat efter i flera veckor kanske till och med månader! Fick också en väska! Tack så mycket!

Efter Marieberg fick jag skjuts hem och var bara hemma en stund och pussade på Johan för han var trött och skulle sova så jag gick över till Jessi och vi satt och snackade skit och glodde på film tills Carro och Manuu dök upp och jag gav Manuu en liten present haha! Det var fullkornspasta formade som älghuvuden haha! Han skratta kan jag säga! Jag fick ju som sagt en skiva av honom i förrgår så ville ge något tillbaks :) Jag och Jessica gick sen hem och sov!

I morgon kom Madde hit och vi gick till Friskis och tränade. Idag blev det 30 minuter på min favoritmaskin och det var 4 km och 450 kalorier. Körde sedan en annan maskin i bara sju minuter = 1 km. Den var sämst kan jag säga. Kändes så jävla konstig! Vi stretchade sen och gick hemåt. Väl hemma var Jessica vaken, Carro och Manuu kom hit och vi åt, fixade oss och sen gick jag, Carro och Manuu upp på stan. Jag gick till Gina och fixade en sak och sen gick vi till Njuta där vi tog en fika/lunch. Hur gott som helst! Vi är nu tillbaka hemma på norr. Manuu fixar lite och Carro spelar tv-spel med Johan. Damn, vad hon skriker haha! Vi har tagit en massa kort idag också! Kommer upp när jag har tid för jag har massor att fixa nu när både min dator och ena hårddisken är full. Haha knas! Nej, nu ska jag umgås, städa undan lite och så får vi se vad som händer resten av dagen! Ska förhoppningsvis träffa Jonna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0