Two days

Igår vaknade jag och Bella vid nio, gick ut på en promend, gick hem åt frukost och sen tog jag en dusch, fixade mig ltie och klädde på mig. Gick över till Jessica en sväng med Bella så hon och Fanta fick umgås lite också! Jag gick sen till Mördartunnlarna och mötte Carro, följde henne till ett ställe och så knäppte vi lite bilder med Bella. Jag gick sen hem, städade lite och sen gick jag upp på stan och träffade Carro igen! Gick sen hem och chillade tills fyra ungefär. Jag gick då hem till Jessica och vi tog med oss hundarna och tog en promenad till Rynningeviken. Johan kom dit och vi gick ut med hundarna på isen där dom fick springa utan koppek och fy fan vad dom lekte och hade roligt! Tog en jävla massa roliga bilder, kommer mer sen när internet funkar bättre. Vi åkte sen hem och lagade mat. Cevapi, pasta och aiolli blev det och Jessica åt med oss :) Efter maten gick Jessica och Fanta hem till sig och jag och Bella sprang hem till Madde hätmade en kartong med lite grejer (Tack så mycket Madde!) och sen sprang vi hem till Jessica. Jag hann på en kvart och kom precis fra till Jessica när Desperate housewives började! Tur, tur! Efter Desperate kollade vi på Cougar town och sen gick vi ut och rastade hundarna och gick hem. När jag kom hem grejade jag med en massa bilder och Bella deckade i soffan, snarkade som fan haha! Jag sa till henne att vi skulle gå ut igen men hon ville inte så jag fick locka henne med godis men det funkade knappt det heller. Till slut fick jag upp henne och vi tog en liten promenix igen! Väl hemma deckade vi med Johan i sägen, mys!

Idag har vi varit med Jessica och Fanta, ätit frukost, gått promenad och tagit det lugnt! Vi ska till Rynningeviken senare igen så tjejerna får leka! Bella är helt slut idag och vill bara mysa hela tiden :) Ska behålla na! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0