Tuesday it is

God morgon på er! Hela dagen igår och i natt mådde jag riktigt dåligt! Kände mig spyfärdig och illamående men praise the lord så kräktes jag inget! Värsta jag vet fan! Hur som helst så mår jag bättre idag, är fortfarande trött och utamattad men inte illamående och har lyckats äta lite frukost också så det är ju bra det. Måste vila som fan idag så jag är helt bra till helgen! Denna helgen kan bara bli galet bra! På Torsdag öppnar Monki i Örebro, måste dit och kolla lite! Ska äntligen träffa mina pärlor Carro och Julienne, saknat er! Carro, jag ska ge dig en kram du aldrig kommer glömma! :D Method man på Fredag kväll och på Lördag ska vi fira Jonna. Hon fyller 20 på Söndag så vi firar på Lördag med utgång på Björnis (Dancehall spelas av Hasan & Emir).

Vad händer idag då? Jag har grejat med min iPod igår och idag. Tagit bort all skit jag inte lyssnar på och lagt in ny skön musik! Sitter just nu och tänker tillbaka på R.A the rugged mans show i Sthlm. Galet bra! Lyssnar iallafall på lite av hans musik just nu och ska greja mer med iPoden och senare blir det vila en stund, kolla på film eller något. Vigdis kommer hit på sin lunch och umgås med mig en stund! Sa till henne att jag inte ville smitta någon men envis som hon är ska hon komma hit ändå :) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0