Tonight

När Johan kom hem åkte vi till Rynningeviken med Bella och hon fick springa runt utan , så klart hur lycklig som helst! :) När vi hade varit där ute ett bra tag åkte vi förbi ICA och handlade lite och lämnade tillbaka filmen och sen åkte vi hem. Jessica kom hit och jag och Johan fixade mat. Efter maten åkte Johan och Jessica och hämtade Fanta och jag gick en rätt lång promenad med Bella under tiden. När dom kom tillbaka fick Fanta och Bella hälsa på varandra och det gick jättebra så Fanta följde med upp! Just nu håller jag på och försöker fixa ett personligt brev medans Jessica och Johan glor på en film som verkar riktigt bra! :) Glass och skriva personligt brev blir det ikväll! Ska skicka iväg mitt CV ikväll så mamma kan skriva ut det ikväll. Jobbmässa den 11! Måste gå på den! (Foto: Johan och Fanta på bilden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0