Tisdag

Knas dag! Gick upp klockan sex imorse, sammtidigt som Johan. Vi åkte iväg och han skulle precis släppa av mig vid gymet när jag insåg att det inte var Onsdag utan Tisdag och på Tisdagar öppnar gymet klockan nio. Fick lite flipp men Johan släppte av mig där och jag tog en promenad hem, lämnade träningsväskan och tog nyckeln hem till Jessica. Gick in, hämtade Fanta och gick hem till Madde. Vi gick tillsammans till Maxi med Fanta för hon skulle jobba. När hon gick in gick jag och Fanta vidare överallt och ingenstans så vi fick oss en jävla promenad! Hur skönt som helst! Väl tillbaka på norr, släppte jag in Fanta hos Jessica och sen gick jag hem, åt frukost, duschade, sminkade mig och så där! Vigdis dök upp vid tolv och då gick vi ner till tvättstugan och satte på tre maskiner tvätt. Väl upp igen värmde vi på mat som hon hade med sig :) Köttfärssås och spagetti var det! När vi hade ätit klart gick vi ner till tvättstugan igen och tog upp vittvätten. Vigdis åkte iväg, jag hände upp tvätten och Robban kom förbi en snabbis! Jag gick sen ner till tvättstugan igen och stoppa in blåtvätten i torktumlaren. Gick upp igen, bäddade sängen, städade och grejade! Robert kom hit och vi brännde de senaste dagarnas bilder på en skiva och sen åkte vi iväg och bara gled runt lite i bilen :) Han släppte av mig hos Madde där hon och Jennie satt och pratade i köket. Vi satt där och snackade om allt och ingenting, hur skönt som helst! Vi hann inte vara där så länge för Jennie skulle till Denise så vi följdes en bit. Precis när jag ska gå in i Jessica port så hör jag en välbekant röst ropa psyyyk! Haha, och där står Madde P! Gick fram till henne och Amanda och stod och snackade och fula oss en stund och sen gick jag hem till Jessica, pussade lite på Fanta, snackade lite skit med henne och sen tog jag hennes nyckel och gick hem. Fick sen gå och köpa mat. Pizza! Mm, hmm men orkade bara lite mer än halva haha! God som fan iallafall. Älsklingen och jag skulle precis kolla på film men han deckade så det får bli en annan dag. Nu ligger han och snarkar i soffan, haha vägrar lägga sig och sova :) Jag ska iallafall gå och lägga mig direkt efter Desperate housewives som slutar kl tio för i morgon är det en lång dag igen! Har haft en bra dag och finaste vädret men det finns ett minus och det är stort! Carro är inte hemma :( Saknar henne redan, får ont i magen! Älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0