The night

När Robert kom tillbaka hem till sig hade han släppt av Shivan och handlat mat. Carro sov fortfarande, Julienne chillade vid datan och jag och Robert började med maten. Kycklingen och pastan fixade Robban och lite bröd också medans jag fixade grönsakerna. Ja, jag vet jag att jag inte äter grönsaker men skära dom kan jag haha. När vi fixat med maten och väntat på att det skulle bli klart så spelade vi kort och jag vann tack gode gud. Vi hade ett litet vad: Vi körde först till tre och om jag förlorade var jag tvungen att äta sallad. Men jag vann mina tre gånge som tur var! Hähää! När Carro vaknade var maten precis klart så vi alla fyra satte oss och åt! Maten var hur god som helst och livets sällskap hade jag också. Mår så bra! Efter maten chillade vi sofforna i vardagsrummet och sen skjutsade Robban hem oss till mig. Vi gick över till Jessica direkt och snackade skit med henne, hade mysigt med Fanta och bara chillade. Efter en, två timmar gick vi hem till mig och Johan och plockade ihop lite grejer som Carro ska ha med till Tyskland!

När Carros mamma kom och hämtade Carro och Julienne fick jag en present av Carro. I en söt liten ask som var inslagen i ett jättefint paket låg ett jättesött hjärta med en ros på och en text där det stod: Du vet väl om att du är värdefull.. Carro, älskling! Tack så jättemycket, jag älskar dig av hela mitt hjärta och nu snor Manuu dig i från mig i en hel vecka! Kommer sakna dig men jag tror att du kommer få det helt underbart där borta!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0