Städ/tvätt!

Shit, har inte bloggat sen vid elva i morse! Inte dåligt för att vara mig, speciellt eftersom att jag varit hemma hela dagen! Hur som helst så kom Vigdis hit vid tolv och Carro kom också! Vi gick ner och satte på tre maskiner tvätt, åt lunch och sen åkte Vigdis iväg! Carro och jag chillade, Jonna kom över, jag sprang ner hit och dit och grejade med tvätten sammtidigt som jag höll på att städa hela lägenheten! Damma och dammsuga stod på min lista kan jag säga! Såg förjälivgt ut gär hemma! Fastighetsskötaren kom också förbi och kollade på vår balkongdörr som är trasig men han kunde inte fixa det så han skulle ringa låstjänst! Fastighetsskötarna skulle också komma hit och fixa fönstret i köket och förhoppningsvis fönstren i dom andra rummen också! Nu har jag iallafall dammsugit klart och dammat alla rumen. Ska bara bädda sängen och vika in tvätten så är det klart! Fan, vad bra jag mår nu när allt är klart! Nu kan jag slappna av och komma hem till en fin lägenhet efter helgen! Klockrent! Nej, nu ska jag sluta skriva så mycket och försöka bjuda på lite tung musik och fina bilder i stället! Låter bra? :)

Vingåkers factory outlet i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0