Softa dagen

Åkte till Brickebacken med Jonna! Vi tog bussen dit och simmade ca en km (60 längder). Skönt som fan! Efteråt plockade Vigdis upp mig och vi åkte till Marieberg och köpte en ansiktslotion, elastisk gasbinda, pads, ett halsband och lite annat :) Efter Marieberg åkte vi ut till mamma och pappa, tog en fika och pratade lite! Micke skjutsade mig till Marieberg för jag hade tagit för stor storlek på gasbindan till min handled och efter det åkte vi till Carros föräldrar och lämnade lite pengar innan han skjutsade hem mig :) Jag gick sen över till Jessica och fy fan vad vi skrattade. Trötta som vi är! Just nu sitter vi hemma hos mig och Johan med honom, Tobbe och Fanta! Softar sönder! I kväll får vi se vad som händer. Jessica försöker få med mig till Linde och jag tänkte i och för sig tjata lite på Robert om jobb men vi får se hur allt blir ska iallafall plocka lite här hemma. Katastrof-stökit som vanligt. Typiskt mig! I morgon bittti ska jag träna med Madde och sen dra till Brickebacken och simma igen. Måste passa på så när jag inte har gips!

Saknar dig Carro!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0