Rovfåglar

Mamma ringde precis och pappa har fått in tre skadade fåglar (pappa är "fågeldoktor") så jag ska åka ut till mamma och pappa i morgon och fotografera lite. Kanske blir käk där också! Ingen aning om vad som händer på dagen i morgon men tänkte börja dagen med att ta med Fanta ut på en soft promenad som vanligt! Måste komma ihåg att ta med bajspåsar bara, haha. Har glömt det två gånger nu och det är fan pinsamt när hon skiter och så går man där i från som att man är för fin för att plocka upp bajs, haha! Nej, nu ska jag ta och byta om till jeans och någon soft tröja och sen ta en promenad med Johan över till Madde och Tobbe! Trött som fan idag så ska sova tidigt! Hörs senare, ska försöka få Johan att ge mig hela internet i stället för att vi ska ha på båda datorerna för då brukar det gå lite snabbare men vi får se! Vill iallafall prata med min saknade Carro på skype, msn eller någonting! :)

Dagens sötis: Fanta!
Dagens outfit: Adidasdress lila med turkosa streck, ett vitt baggy linne och vita nike-sneakers.
Dagens köp: Två red bull på kiosken.
Dagens personer: Mamma, Vigdis, Robban, Johan, Jessica, Madde, Tobbe, Rikard.
Dagens mat: Ingen hittills men i kväll blir det troligtvis potatisgratäng och något annat gott.
Dagens träning: Lång skön promenad med Fanta och simning i Brickebacken = 1 km (60 längder)
Dagens läskigaste: När jag gick hem från Rynningeviken på en väg jag aldrig fått förut längs kanalen så stod en staty vid vägen. Den föreställde en person som satt hukad och ner och kollade på något i sin hand. Lite skrämmande och konstig känsla gav den men hem kom jag, hehe!
Dagens hälsa: Trött.
Dagens ta tag i: Börja sälja kläder på Tradera.
Dagens vill ha: Carro!
Dagens tänker på: Jonna!
Dagens frisyr: Uppsatt som vanligt!
Dagens aj: En person råkade komma i mot min hand, kändes rätt ordentligt. Har inget gips nu och alltså inget skydd så minsta lilla känns i stort sett. Måste verkligen vara försiktig denna månad har dom sagt!
Dagens låt: Mobb deep - Shook ones.
Dagens jobbigaste: Allt vatten på marken överallt, blir ju blöt igenom skor och strumpor. Oskönt!
Dagens ekonomi: Den blir bättre idag när jag får tillbaka pengar av en kompis och dessutom får jag snart pengar av en tjejkompis som ska köpa en Adidaströja av mig.
Dagens tack: Tack mamma för linnet och för pengarna till simningen!
Dagens planer: Äta hos Madde och Tobbe, bowla i kväll och en kvällspromenad med Fanta tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0