Planer

Carro tog min cykel och drog hem för en stund sen för att äta lite och umgås med sin familj. Hon kommer tillbaka senare och eftersom att Johan designat en hel blogg till henne har hon lovat att diska idag, haha! Sjuka dom där två alltså! Carro sover över i natt och i morgon ska vi ner till resecentrum och boka våra tågbiljetter till och från Gbg. Konserten är inte på Lördag som vi trodde utan på Söndag men det spelar ingen roll. Vilket som helt enkelt! Johan och Tobbe är iväg och grejar med sina bilar också så just nu är jag själv och chillar! Kan säga att det var riktigt skönt att Jonna kom förbi idag! Saknat min pingla! :) Kommer troligtvis ske en design-ändring lite senare på bloggen om jag får som jag vill. Vi får se, vi får se om Johan orkar haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0