Onsdag

Imorse gick jag och Carro upp på stan och fixade en sak och när vi var klara där gick vi till Resecentrum och köpte våra biljetter till Gbg. Vi åker tidigt på Lördag och tidigt tillbaka på Söndag. Biljetter kostade 570 spänn så det var inte billigt men det är det värt kan jag säga! :) Iallafall så gled Carro sen hem och jag gick upp på Järntorget där jag stötte på Jennifer och Josefine. Stod och snackade lite skit och sen plockade mamma och Thomas upp mig! Vi åkte först till Vingåker där vi kollade i en jättefin butik som påminde lite om PK Deisgn/Nice/Guldängeln, ja den stilen på grejerna var det och jag fick tre jätte söta saker där i från. Bäst av allt var att det inte alls var dyrt så det var skönt! Efter att vi varit där kollade vi i några olika butiker innan vi gick in på Scorett outlet och där hittade jag mina vita Nike-sneakers som jag brukar köpa varje vår/sommar. Det var halva priset på dom så dom fick jag av mammsen! Tack så mycket! Vi gick sen in på Factory outlet och där hittade vi nada speciellt. Bara lite strumpor och ett par byxor till pappa. När vi var klara gled vi in på en pizzeria och käkade lite innan vi åkte mot Marieberg. Jag tvärdeckade i bilen, sov så jävla djupt och skönt med skönaste musiken i hörlurarna!

Väl framme vid Marieberg kollade vi runt lite, köpte lite småsaker och så där. Stötte på min kusin Anna-Maria och min moster Maria. Kul som fan att se er för det var inte igår direkt! Vi gled över till Lågprismagasinet där vi köpte lite nödvändiga saker. T.ex. pennor, sudd, rengöringsmedel för glas och speglar m.m. När vi var klara med allt skjutsade mamma och Thomas hem mig till Carro och hennes familj. Hon sov som en gris men jag väckte na och vi chillade lite :) Johan hämtade mig och nu är vi hemma och tar det lugnt! Ska lägga mig tidigt idag! Måste upp på stan i morgon igen. MÅSTE lämna in min Adidasväska IGEN för den har gått pajj igen och sen måste vi lämna in min mobil! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0