My day

Hey på er! Vaknade tidigt imorse, helt jävla onödigt men ändå! Jessica kom över hit, vi snackade om gårdagen och sen gick vi över till henne, chillade där en stund innan vi gick upp och softade med Elin. Mamma och Thomas plockade upp mig och vi åkte till stan en snabbis och sen till Marieberg och Stadium där jag fick ett par galet tunga Adidas sneakers av mammosh! Tack, tack, tack! Mamma och Thomas skjutsade mig till Robban och när jag kom fram dit, snackade vi lite skit, chillade och sen började vi städa. Var inte där så länge för var tvungen att åka hem. Nu har jag ätit lite mat, Vikson har varit här och hämtat bilderna och han var jätte nöjd så det känns riktigt bra nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0