Läggdags

Erika, jag saknar dig också ska du veta! Hoppas vi ses snart! [v]!

Nu ikväll har vi ätit lite pizza och glass. Carro och jag har badat, raka benen och så har Madde och Tobbe varit här en sväng också. Softar-måndag kan jag säga! Lång dag och jag har hunnit med en jävla massa bland annat städ, tvätt och träning! Känns underbart! Just nu kan jag inte sluta tänka på helgen! Har lyssnat som fan på Snowgoons, Lord Lhus och Reef the lost cauze, really cant wait for this show! Kommer bli galet! Jag och Carro åker från Örebro på Fredag förmiddag och vi ska möta upp Julienne i Göteborg! Resten av allt som händer Fredag/Lördag bloggar jag om sen! Mer intressant så! ;) På Lördagen när vi kommer hem ska jag hem till Madde och vara där med tjejerna. Vi ska spela lite spel och umgås! Inget dricka för mig, har inte druckit på två månader och ska inte göra det på ett bra tag heller! På Söndag verkar det som att det är personalfest (Ews), jobbar ju inte där för tillfället men när/om (förhoppningsvis snart) jag blir bra så ska jag ju tillbaka dit! Fullt upp i helgen som vanligt med andra ord! Hur som helst så ska jag upp tidigt i morgon med Carro och vi ska äta frukost, fixa oss och greja! Vi ska sen fixa en grej på stan och sen dra till resecentrum och köpa tågbiljetterna så det är klart! Vid halv ett, ett plockar mamma och Thomas upp mig och vi ska ut till Vingåker outlet, skulle även förbi Katrineholm och kanske också Marieberg! Man vet aldrig vad som händer när man är med dom två, flänger hit och dit men det är alltid roligt! Nej, nu ska jag softa med Carro och Johan en stund och sen ska jag decka! Trött som fan! :) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0