Har vi tur?

Jag, Carro, Julienne och Chivaz tog tuben upp på stan, sprang till Adidas store där vi inte hitta något men vi sprang vidare till Foot locker inne på gallerian där jag hittade en så fet Adidaströja! Den är en sån glansig som ser ut som skinn, svart med rosa streck och så är det ett Adidasmrke mitt på bröstet. Riktigt ovanlig tröja, hur fet som helst! Jag är galet nöjd! Vi tog sen tuben till Medborgarplatsen och gick till Sneakers n stuff där vi köpte våra Method man biljetter till ikväll! Vi hade tur kan jag säga! Det fanns 18 biljetter kvar. Ödet! Sen hade vi lite mer tur också! vigdis beställde våra bussbiljetter hem tills i morgon och det fanns fyra kvar. Tur har vi! skriver mer sen nu ska vi äta lite mackor, softa och varva ner, lyssna på musik och umgås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0