Estocolmo!

Shit alltså, snart åker vi mot Stockholm! Jag har längtar som in åt helvete! En hel vecka utan Carro är inte vanligt i mitt liv kan jag lova! Har saknat dig baby och det vet du! :) Jag håller iallafall på och packar lite småsaker just nu som jag ska ha med mig och sen är jag klar att åka! Väntar bara på att Robban ska höra av sig nu så vi kommer iväg, haha!

Dagens outfit: Lila Adidasdress med turkosa streck, vita sneakers och vitt baggy linne.
Dagens personer:
Johan, Madde, Jonna, Robban, Yegane, Carro, Julienne! (Snart, snart ses vi!)
Dagens hälsa:topp!
Dagens packning:
Allt man måste ha med så klart men inte min rosa väska! Weyy!
Dagens köp:
 Fika på Waynes, fyra Red bull och fyra äpplen!
Dagens låt:
Jedi mind tricks - Retaliation

Iallafall så var jag och Madde på stan tidigare idag och kollade på nya Gina tricot, Monki och lite här och var men tio poäng till mig kan jag säga er för jag hittade nada! Vilket är guld, mer pengar till Stockholm och mer pengar till att möjligtvis få med en fin Adidaströja hem! Underbart! Jag och Madde gled iallafall runt på stan ett tag, tog en fika på Waynes coffee och bara umgicks! Hur soft som helst! Det enda jag köpte idag var fikat och sen när vi var inne på Ica köpte jag med mig lite frukt och Red bull som jag ska ha på vägen till Stockholm! Inte illa, inte illa! Nu kommer Jonna upp en sväng och sen är det väl dags att åka! Vi hörs i Sthlm! (Troligtvis hinner jag lägga upp fler bilder, ni vet hur jag är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0