Dagens!

Dagens låt: Snowgoons - Charly says
Dagens outfit: Beslutsångest så hade hela tiden baggy jeans men ena stunden lila bagy linne och en Adidaströja svart med lila streck och sen blev det vitt baggy linne med Adidaströja svart med orangea streck. Skorna var vita sneakers en stund och lila Adidasskor en stund, haha!
Dagens gåva: Red bull! Tack!
Dagens tråkiga: Tvätt!
Dagens snällaste: Vigdis, du är guld värd! Ställer alltid upp! Kärlek till dig!
Dagens frukost: En torr äcklig macka.
Dagen lunch: Köttfärssås och spagetti.
Dagens kvällsmat: Pizza!
Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans som vanligt. Pallar inget annat.
Dagens sötaste: Fanta!
Dagens saknade: Carro och Julienne!
Dagens skönaste: Promenaden! Mm, hmm i morgon kör vi igen!
Dagens klant: Robert, hahaha!
Dagens hälsa: Jag har varit på galet bra humör idag, måste varit för att jag gick upp så tidigt :) Mår så bra!
Dagens sötnos: Jennie, så kul att vi träffats lite nu! Borta i två månader sen jävlar ädet sommar gullan!
Dagens smycken: Ett armband.
Dagens miss: Jag glömde bajspåsar hemma, haha shit happens ;) Sheet vad torr jag är, tror jag börjar bli trött!
Dagens just nu: Johan snarkar i soffan och jag sitter vid hans dator eftersom att internet inte funkar på min. Värdelöst men pallar inte klaga mer för det blir inte bättre, haha!
Dagens planer: För i morgon alltså! Just nu ser det ut så här: Upp tidigt, hämta Fanta, gå till Madelen, följa henne till Maxi, gå hem till Jonna och äntligen träffa henne och snacka lite skit, hem, sjukhuset och se hur det ser ut. Vi får hoppas på det bästa men det känns inte som att det kommer gå bra. Vi får se! Iallafall så får vi se vad som händer resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0