Bella

Som sagt är jag hundvakt åt Bella och jag trodde att hon skulle vara en riktig pain in the ass men hon är faktiskt riktigt gosig :) När Johan kom hem åkte vi ut till Rynningeviken med Bella där hon fick springa runt i snön utan koppel och fy fan vad lycklig hon var! Var riktigt fint där ute och jag knäppte en hel del bilder! Idag har jag förresten också fört över bilder till hårddisken :) Skönt att det är gjort! Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute med Bella igen! Gick mot väster och träffade Carro en sväng också :) Kul att se dig igen, hjärtat! Just nu är Tobbe här och han och Johan glor på Animal planet, något program om ormar! Nu ska vi snart kolla klart på Sommar med Göran och sen ska jag greja med bilder! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0