2010-03-11

Guld dag igår! Galet bra! Vaknade på morgonen, åt frukost och sen gick jag och Bella ut och gick en promenad. Tillbaka hemma hoppade jag in i duschen, fixade mig och klädde på mig. Sen satt vi här och väntade på att pappa skulle ringa. När han väl gjorde det sprang jag och Bella ner och hoppade in i bilen. Pappa släppte av mig vid konserthuset och själv skulle han iväg och lämna tillbaka Bella till Frans. Jag stod vid konserthuset en stund och väntade på Carro, när hon kom gick vi till Jobbmässan på Conventum och tog de papper och pratade med de personer som verkade mest intressant för oss. Jag vill iallafall ha ett jobb där jag får jobba hela tiden så städ, lagerarbete eller liknande skulle passa mig guld! Iallafall så ska man registrera CV och sen blir man förhoppningsvis kontaktad för intervju! Vi träffade Jonna, Emma, Dwayne och Gesly utanför också! Var kul att se er allihop och Jonna baby, saknar dig!

Mamma och Thomas plockade upp mig och Carro och vi åkte till Pacos och åt lunchbuffén! Mm, mm säger jag bara! Hur jävla god som helst! Robert kom dit och plockade upp Carro och dom åkte iväg. Mamma, Thomas och jag gick upp på stan och kollade lite. Jag fick en så jäkla fin piedstal av Thomas! Sjukt! Jag ska ta kort på den så ni får se! Och tack, tack, tack så mycket till dig Thomas! Och till dig också mamma så klart! När vi var klara på stan åkte vi hem hit lite snabbt för jag och mamma skulle kolla så piedstalen passade in och Jessica kom upp med Fanta då också :) Men sen var jag tvungen att dra direkt igen! Carro och Roberst plockade upp mig och vi åkte till Willys och handlade godis, glass, dricka, haha allt möjligt! Vi åkte sen hem till Roberts lägenhet i Tybble, riktigt soft var den! Vi städade rätt lite, softade, fulade oss och Robert är faan sinnesförrvirrad precis som oss haha! Inte ofta man träffar såna människor haha! Vi åt iallafall lite käk, Roberts mamma hade bakat ett jävligt gott bröd, mm, mm!! Vi slog sen på en film: Precious hette den! Sjuk, sjuk, sjuk film. Kommer inte på någor bättre ord men den där filmen alltså. You should see it! Vid ett fick jag skjuts hem och deckade direkt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0