Torsdag

Imorse vaknade jag tidigt, gick upp, plockade lite hemma och sen la jag mig på baksidan i bikini och solade tills Madde kom. Vi låg och solade i ett par timmar och sen gick vi upp en sväng innan jag drog iväg upp på stan, plockade upp en sak och sen mötte upp Elin på jobbet. Vi kollade över mina scheman och sen cyklade jag hemåt, tog en dusch, fixade mig och cyklade upp på stan. Jag mötte upp Jonna och sen Lollo. Kollade på dom när dom dansade och Jonna är så jävla tung på att dansa! Efter att dom var klara sa jag hej då och Vigdis plockade upp mig. Hon skjutsade mig till Bäck där jag träffade Tobbe och Emilia. Olivia låg och sov och när hon vaknade blev det mys hela kvällen. Tobbe fixade pannkakor och så tog vi det bara lugnt. Iallafall så kom Per till Bäck och han och Tobbe grejade lite med Tobbes bil innan vi åkte in till stan. Dom släppte av mig på Stortorget där jag hämtade min cykel och på vägen hem mötte jag upp Jennie som precis kommit hem från sin långa resa! :) Hon var med en person som jag inte träffat på väldigt, väldigt länge och fy fan vad det var roligt att se er! :) När jag kom hem till norr ringde jag Sabina och hon kom ut och pratade lite! Just nu är jag hemma, ska kolla igenom min packning, plocka rätt på kläder och skräp och bara ta det lugnt. Har en lång dag framför mig i morgon och det ser jag fram emot! Min Jonna tar studenten och jag är så glad för din skull! :) Fyra dagar kvar till Tyskland nu också! Livet leket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0