Tisdag

God morgon! Jag har precis vaknat! Om en stund kommer pappa hit och lämnar en resväska till mig och sen ska han ta med sig en tröja som jag fått blodstänk på. Bättre om mamma och Vigdos tvättar den så fläckarna verkligen får bort! :) Hur som helst. Ska snart äta frukost, bädda sängen, diska, bära upp vinterjackor och skor på binden och så vidare. När det börjat bli lite varmare ute ska jag lägga mig på baksidan och sola. Robban, Madde och Jonna kom över senare! Ska bli riktigt chill. Senare i eftermiddagen ska jag fota Jonnas och Judits studentbilder också :) Nu blir det frukost och sen ska jag röjja!


Kommentarer
Postat av: tuva

Tusen tack! Måste säga att jag gillar dina bilder också, speciellt den med lejonet :)

2010-06-01 @ 15:37:05
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0