Tisdag

Shit vilken dag! Jag vaknade vid nio imorse, träffade pappa en sväng och fick en sak av honom samt lämnade en sak som han skulle ha med sig hem. Jag gick sen upp, åt frukost, diskade och bäddade sängen. Plockade också rätt lite här hemma innan jag drog på mig bikinin och la mig på baksidan. Smörjde in hela mig med babyolja, funderar på att testa matolja i morgon, haha då tar det tydligen som fan! ;) Jonna kom efter ett tag och sen kom även Madde. Vi åt glass, lyssnade på musik, läste tidningar, umgicks och pressade som fan :) Robban kom förbi en snabbis och hälsade på. När Johan kom hem softade han och jag på baksidan medans Jonna fixade iordning sig i våran lägenhet. När hon var klar åkte vi till Karlslund där Tobbe och Madde mötte upp oss. Jag fotograferade Jonnas studentbilder och hon verkade riktigt nöjd så det kändes bra! :) Bara några få dagar kvar nu! Så glad för din skull gullan! Efter att vi var klara skjutsade vi hem Jonna och sen åkte vi till Gustavsviks campingen och spelade äverntyrsgolf Madde, Tobbe, Johan och jag. Vet ni vad? Jag vann, haha! Det händer i stort sett aldrig! Det gjorde min dag! :) Just nu glor jag på Desperate housewives och har nyss pratar med Erika i telefon! Det var inte igår! Saknar dig! Kvällen blir lugn som fan för jag är galet trött! Brun har jag blivit idag också! :D Livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra.

2010-06-02 @ 16:17:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0