Studenternas dag!

Vaknade vid nio imorse, klev upp, åt frukost, fixade mig och när jag var klar ringde Per. Han kom förbi och lämnade Jonnas present som jag glömde i hans bil igår. Vi stod och pratade lite och Sabina kom förbi och pratade lite med oss. Jag gick sen upp igen och plockade ihop mina grejer. När jag kom ner på baksidan kom Madde och Sabina dit och vi pratade och softade tills Tommie plockade upp mig och Madde. Vi åkte till Risbergska skolan, våran för övrigt före detta gymnasieskola och det var folk överallt! Kul att se lite bekanta ansikten faktiskt! Jonna var så jävla fin när hon sprang ut ur skolana att jag fick tårar i ögonen! Min lilla pärla har äntligen fått ta studenten! Grattis hjärtat! Jag, Tommie och Madde åkte upp på stan, parkerade bilen hos Tommie och gick upp på stan. Vi stod vid våghustorget och kollade på alla studenter. När jag stod där på stan träffade man en del folk man kände blanad andra Mahad, Johannes och Toy! Palle gick förbi med några vänner från USA också så vi pratade lite och sen gled dom vidare! När Jonnas flak med Marcus som DJ åkte förbi blev en massa kort och sen stack Madelen hem när jag och Tommie åkte ut till Marieberg. Jag var tvungen att köpa en grej som jag måste ha med till Tyskland och så växlade jag pengar hos Ellen också :) Vi gick sen in på Coop, köpte varsin glass och åkte hem till Tommie och parkerade bilen igen. Därifrån gick vi hem till Jonna där hennes studentmottagning var. Hennes familj var där och det blev fika och mys i några timmar. Jag tog sen en promenad över stan och vidare hem. Nu har jag bara softat i ett par timmar och väntar just nu på Jennie och några andra :) Ledig vart jag idag trots allt verkar det som just nu iallafall. Nej, nu ska jag passa på att publicera lite bilder medans internet är på gott humör! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0