Sova ut

Imorse sov jag ut, Johan däremot gick upp tidigt och tvättade. Men när jag vaknade låg han i sängen med kläderna på och bara vilade. Blev en mysig start på morgonen och sen när vi gick upp blev det frukost, jag tog en dusch och stack till jobbet. Jobbade lunchen idag, fyra timmar blev det och när jag var klar åkte jag hem, tog en dusch och cyklade förbi jobbet där jag tog en energidryck innan jag cyklade vidare till Ladugårdsängen och softade en stund med Jonna och DK. Jag cyklade sen hem till Madde och Tobbe där också Ellen var. Issa kom sen och efter en stund kom Per och hans lumparpolare. När Per och Micke stack och handlade cyklade jag till Stadsparken och softade med Mattias Angeria, Jennie, Denise och Simone. Pratade lite med Petra om Carro också! Fan, saknar dig ännu mer när alla ska prata om dig hela tiden. Vill inte prata om dig för jag vill vara med dig nu nu nu!!!

Efter stadsparken cyklade jag förbi Madde och Tobbe igen och där var Ellen, Per, Micke, Issa och Petra. Softade där en stund och sen cyklade jag hem. Nu har jag grejat med alla bilder, minneskort och externa hårddiskar så nu är det klart! Nu ska jag snart prata med Carro på skype! Hatar att vänta, vill prata nu! Saknar min pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0