Jag mår så bra!

Den här bilden tog Carro på mig i Tyskland när vi var på väg till Spårvagnen!
Detta var kvällen när jag och Carro softade på Hooters själva!
Det var en riktigt rolig och soft kväll!
Vi gick förbi Red light district, åkte fel tåg och allt möjligt!

För övrigt mår jag så jävla bra just nu!
Solen skiner varje dag, värmen är här
och man kan gå klädd som på bilden.
Jag har precis börjat på världens bästa jobb och jag har underbara arbetskompisar.
Jag umgås med mina älskade vänner, pojkvännen, familjen ställer upp så galet mycket och jag kan inte be om mer!
Allt är bara galet bra just nu!
Kommer försöka blogga mer men så mycket händer just nu!
Bilder kommer snart med annars får ni kolla facebook! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0