Home!

Nu är jag hemma i stan! Vigdis plockade upp mig när jag slutade jobbet och skjutsade in mig till Örebro! Tack så mycket för det! :) När jag kom hem blev det en massa mys på Johan, vi har ju inte träffats sen i Torsdags så det var skönt att få hem honom igen! Min dag på jobbet har varit guld! Galet fint väder och söta ungar överallt! En del kids vill ju jävlas men det gör bara jobbet spännande och det hör ju till! :)

Min natt hos mamma och pappa var spännande. Jag vaknade till, kollade på mobilen och klockan var halv fem på morgonen. Jag gick fram till fönsret och kollade upp! Solen höll på att gå upp och molnen var så gula och orangea! Hur fint som helst! Jag skulle sen gå och lägga mig igen men Lina (mammas katt) kom och hoppade upp i min säng. Hon i stort sett tvingade mig att klia henne och så började hon dregla. Jag gick in med henne till mammas och pappa sovrum men där ville hon inte stanna så jag fick stänga igen min dörr och då sa mamma att hon stod utanför och väntade men jag behövde sova så där fick hon sitta, hihi! När jag vaknade runt nio kollade jag återigen ut genom fönsret och det var inte ett moln på himlen. Jag kollade ner på trädgården och jag började skratta som fan! Pappa stod och stretchade, haha! Jag sprang efter kameran och knäppte ett par bilder på honom, haha! Han blev lite sur och kallade mig papparazzi men kunde inte hålla flinet borta när jag visade bilderna! :)

Nej, nu ska jag lägga in bilder på datorn och softa med Johan! Bloggar snart igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0