3-årsdag!

Guld dag har vi haft idag! Jag vaknade tidigt, plockade här hemma, åt frukost och sen gick jag ner till baksidan där jag mötte upp Sabina. Hon hade precis nattat Mio i sin vagn så hon och jag låg och solade tills Mio och vaknade och dom gick upp. När vi låg där nere kom Madde och Tobbe förbi en sväng också! Jag gick upp, väckte Johan och sen la jag mig och pressade på baksidan i några timmar tills han kom ner och joinade mig. Vi låg där en stund och sen gick vi upp. När jag kom upp till lägenheten såg jag att Johan hade diskat, dammat, dammsugit och allting, var hur fint som helst hemma! Tack för det älskling, känns skönt att komma hem till en fin lägenhet sen och inte ett bombnedslag! Vi klädde på oss lite kläder och åkte till Maxi och handlade och sen åkte vi hem med matvarorna och efter en stund åkte jag, Johan och Per till Säbylund och softade en stund. Johan och Per badade men inte jag för jag är lite förkyld och vill inte bli sjuk nu när jag ska till Tyskland!

Vi åkte sen in mot Örebro och på vägen hem tog vi med oss kinamat. Per drog hem och jag och Johan slog på Avatar och åt kina. Vi har haft en guld kväll med en massa mys och en riktigt toppen treårsdag! Madde och Tobbe var nyss förbi en sväng och nu ska vi kolla klart på Avatar, kolla igenom min packning, ta en dusch och decka. I natt vid fyra, halv fem ska jag upp och fixa mig och sen dra till flygplatsen för att dra till Tyskland! ;D Nu jävlar är det nära! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0