2010-06-17

Imorse när jag vaknade slängde jag på mig kläder och cyklade till Ica där jag köpte baguetter och en tub med mjukost. Jag rullade sen hem till Carro och vi softade, åt god frukost och lyssnade på musik i hennes nya lägenhet! Älskar verkligen den där lägenheten alltså! :) Efter frukosten gick vi hem till mig och Johan, Carro tog en dusch och jag plockade här hemma, lyssnade på musik och så. Jonna dök upp och jag tog en dusch, fixade mig och så. Jonna följde sen med Carro hem en sväng och kollade på hennes lägenhet. När Jonna kom tillbaka gick vi ner och blev upplockade av mamma och Thomas. Vi åkte till resecentrum och köpte pendlar plus kort, åkte sen till Tybble och fixade ett sparkonto på banken och sen åkte vi ut till Marieberg där jag handlade lite på Chilli. Vi åkte sen till Marieberg där jag köpte ett linne och sen åt vi mat på Restaurangtorget! Galet god buffé! Vi åkte sen in mot stan och där släppte mamma och Thomas av mig och Jonna. Vi gick hem till Tommie och kollade på hans nya, också grymt fina lägenhet! Passade honom som handen i handsken tycker jag! :) Jag gick sen mot East west där jag hade ett kort möte med Elin om några pass!

Jag gick sen hem, bytte om och hade två minuter på mig! Tobbe och Per plockade upp mig och vi åkte till Säbylund där vi mötte Ronja, Ellen, Thomas, hans syster och några andra! Låg där ett par timmar, softade, solade, kollade på bilder och videos! Var så jävla roligt att se Ronja igen! Det är alltför sällan men jag hoppas vi hinner ses något mer i helgen innan hon drar hem! MP ringde mig idag också! Han är äntligen hemma, tillbaka i Örebro och nu kan vi umgås när fan vi känner för det vilket känns guld! Jag är så glad att du är hemma igen! Vi ska ses i kväll och jag kan inte vänta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0