The last few days!

Helgen var guld! Jobbade men hann med annat också :) Jag, Madde, Tobbe, Johan, Per, Markus, Mathias, Simon och Tobbes föräldrar spenderade en eftermiddag/kväll i Tobbes familjs sommarstuga i Arboga/Hällarna där vi grillade, åkte ring och vattenskidor! Det var en riktigt bra kväll! Det tog tio försök för mig innan jag kom upp på vattenskidorna men till slut så! En annan av dagarna i helgen var jag, Mp, Jonna, Carro, Manuu och Linnéa på Liquid på kvällen innan jag, Jonna och Linnéa gick vidare till Satin där vi mötte upp Tommie och Alex. Det var en trevlig kväll men dansade nada eftersom musik var tvärkass. House! Sämsta skiten! Men men, nästa gång vi går ut ska vi kolla upp vad det är för musik innan! :) Igår skulle jag varit ledig från jobbet men Anders min jobbarkompis blev getingstucken på jobbet och fick åka med ambulans till sjukhuset så jobbet ringde in mig och jag åkte dit och jobbade några timmar innan jag åkte hem och softade med Mp och Madde på baksidan här hemma! Soft kväll. Idag åkte jag till jobbet vid tio, var där runt halv elva, simmade lite, hoppade lite och chillade! Började jobbade klockan ett och hann med att simma och hoppa en stund till innan vi stängde för dagen och började städa! :) Var en skön dag på jobbet idag också! :) I morgon jobbar jag mellan klockan 10.00 och 17.45. Efter jobbet ska jag hem till mina padres och sova där eftersom att jag börjar jobbet så tidigt på Onsdag! Nej, nu ska jag decka! Sköt er och sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0