Min underbara helg

Fredag: I Fredags skulle jag varit ledig men fick hoppa in och jobba 13.00-21.00 och det var lika bra det för Madde jobbade till 20.00. Direkt när jag slutade skjutsade mamma och Thomas ut mig till Bäck för jag först hälsade på hos Malin och Kenneth, snackade lite skit oc sen gick jag ner till Madde och Tobbe. Vi packade ihop våra saker och tog bilen till Grahammar hem till Issa där vi slängde oss i poolen och badade ett par timmar! :) Vi åkte sen hem till Bäck igen där vi deckade.

Lördag: Vaknade på morgonen, riktigt tidigt, tog en dusch och gick över till Malin, Kenneth och ungarna :) Jag mös där ett bra tag och sen gick jag tillbaka till Madde och Tobbe och vi fixade iordning oss, Issa kom dit och sen satte vi oss i Tobbes Supra och åkte in mot stan för att fixa lite småsaker innan vi slutligen åkte mot Lindesberg. Vägen mot Linde var lång kan jag säga för vi skulle stanna vid mekonomen, fixa något med Marcus bil och sen fixa med en annan bil vid Statoil. Vi kom iallafall till slut dit och då regnade det som fan så vi åkte och åt innan vi åkte tillbaka till Drag race banan. Per var där också så vi blåste upp min luftmadrass och slog oss ner på kullen, kollade på race och umgicks :) Det var riktigt roligt att se oavsett vädret :) Lite regn får man ju ta :P Vi åkte sen till Bäck, grillade med Maddes familj, åt och sen åkte jag, Madde, Tobbe och Issa in till stan och mötte upp Anders, Anna, Marcus, Erik och en massa andra. Det blev street race på kvällen och det var riktigt roligt att se!

Söndag: Vaknade tidigt, packa en väska och sen plockade Madde och Tobbe upp mig! Vi åkte till Arboga, Hällarna till Tobbes familjs sommarstuga. Vi låg där, solade, gick ner till bryggan där vi låg på våra luftmadrasser och solade i sjön, åkte båt, grilllade, åt mat och umgicks :) Det var hur trevligt som helst. På kvällen när vi var tillbaka inne i stan gick jag och MP hem till Carro och softade med henne, Jonna och Kritan innan vi gick till Liquid och tog de lugnt! :)

Den här helgen var underbar! Tack till er alla! :) Hoppas att nästa blir lika bra :) Idag har jag jobbat 10.00-17.45, vädret var sådär så det var inte jättemycket folk men det är bra på sitt sätt för då har man bättre kol på allt och alla. Nu är jag helt deckad. Ska sova om en halvtimma! Hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0