Lång dag!

Gårdagen var riktigt lång! :) Jag gick och la mig klockan nio på kvällen i Måndags och gick upp klockan sex på morgonen på Tisdagen så jag fick verkligen sova några välbehöva timmar. Jag var verkligen helt slut! :) Thomas skjutsade mig till jobbet och jag öppnade stället! :) Var där själv i en och en halv timma, släppte in morgonsimmarna och fixade allt. Praktikanterna kom vi åtta och hjälpte mig med resten. Sen rullade dagen på som vanligt förutom att det var väldigt lite folk så jag och praktikanterna övade lite livräddning med dockan och så vidare :) Det var en riktigt bra dag på jobbet! :) Mamma, Thomas och Vigdis plockade upp mig när jag slutade och vi åkte till tatueraren och pratade lite med honom om några saker och sen åkte vi till Ica Maxi i Kumla och handlade lite! Därefter åkte vi till någon butik i Kumla som hade en massa roliga, billiga prylar och köpte lite grejer där! :) Till sist åkte vi hem mot Örebro. När jag klev in i lägenheten kände jag en äcklig lukt och gick fram till akvariumet. Där låg en av fiskarna, död :( Mamma hjälpte mig att ta bort fisken och byta ut lite av vattnet samt göra rent pumpen!

Jag drog iväg, mötte upp Jonna och sen gick vi hem hit och satt på baksidan och softade tills vi gck upp till lägenheten. Jag diskade och plockade lite medans Jonna höll på med datorn, höll mig sällskap och så :) När hon drog iväg gick jag och mötte Madde och Tobbe :) Vi gick ner till City pizzeria och åt. Det var groteskt gott faktiskt! Var sjukt sugen på pizza, haha! När vi ätit klart gick vi upp till mig och medans Madde hjälpte mig att tömma hela akvariet på fiskar, stenar, växter och så vidare så tittade Tobbe på bilder från helgen :) Tack så mycket Madde för hjälpen, nu har fiskarna det fint igen! :) När Madde och Tobbe gick hemåt cyklade jag ner till Liquid och softade där en stund med Carro, Jonna, Manuu, Kritan och Andreas! :) Jag cyklade sen hem, tog det lugnt en stund, plockade lite, kollade på Satc och sen deckade jag! :)

Nu är det Onsdag och jag jobbar 13.00-21.00 idag. Om en timma ska jag till stan en snabbis med mamma och köpa några linnen som det var fet Rea på och sen ska jag iväg till jobbet! :) Hoppas att vädret blir bättre lite senare :)


Kommentarer
Postat av: emma

hej hej, kika gärna in i min nystartade blogg=)

2010-07-25 @ 12:02:07
URL: http://parlorbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0