Helgen

Ledig igår och ledig idag! :) Igår morse åkte jag och Madde till Bäck där vi träffade hennes syster och ungarna! Tog med kidsen till Maddes föräldrar medans Malin stätade! Olivia somnade i min famn, så sjukt mysigt!:) Vi gick sen tillbaka till Malin, fick varsin powerking och sen gick vi och blåste upp några luftmadrasser innan vi åkte tillbaka till stan. Vi åkte först hem till mig och Johan så jag fick packa ihop grejer och sen drog vi till Madde så hon fick packa ihop sina saker. När hon var klar åkte vi och plockade upp Johan och så rullade vi mot Arboga där jag köpte med kinamat från Wah to! Vi åkte ut mot Tobbes familjs sommarstuga och när vi kom ut var det bara Mathias, Tobbes bror som var där än så länge men hans mamma Nina och hans lillebror Simon kom efter en stund och sen även Tobbes pappa och till sist Tobbe :) Vi solade i någon timma och umgicks innan jag, Madde och Tobbe gick ner till sjön och la oss på varsin luftmadrass och solade i vattnet! Livets liv! När Johan och Mathias kom tillbaka efter att ha varit ute och fiskat åkte vi långt ute på sjön för att åka vattenskidor! Jag, Madde, Tobbe och Johan åkte och killarna åkte även lite ring! Det var hur soft som helst och vi tog en jävla massa bilder som jag ska försöka orka lägga upp senare! :) När vi kom tillbaka upp till stugan tog jag en dusch och sen satte vi oss alla ner och åt innan jag, Johan och Mathias åkte mot Arboga där vi droppade av Johan och åkte vidare mot Örebro. Väl hemma kom Jennie över och vi fixade oss tillsammans! Carro och Jonna kom efter en stund och när vi var klara drog vi till Liquid där vi satt en stund innan vi gick till Satin! Var en guld dag och kväll med mina närmaste! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0