Fredag

Skön dag på jobbet med sköna jobbarkompisar och bra praktikanter! :)
Mina arbetskompisar är bara för roliga och min dag har helt enkelt varit guld!

När jag slutade blev jag upplockad av mamma och Thomas som skjutsade mig hem!
Väl hemma bytte jag om och cyklade hem till Carro och softade med henne och Manuu.
Var skönt att se dom igen, var inte igår vi umgicks direkt! :)
Nu är jag hemma igen och har städat badrumet,
bara lite lite lite kvar nu och sen är det finare än på galet länge här hemma!
Känns så himla bra! :)
I morgon blir det jobb 10.30-19.30 och sen samma tid på Söndag!

I morgon kommer min älskling Johan hem från Mallis.
Två veckor har gått och tiden har faktiskt inte gått fort.
Saknar dig som fan ska du veta!
I morgon äntligen!
Troligvis blir det så att vi beställer hem käk i morgon, myser, pratar om de två veckorna som gått och slår på någon film!
Cant wait! :)

Tyskland har styrt upp sig kan jag säga er!
Jag åker Måndagen den 16:de augusti till Tyskland, Karlsruhe och på Fredagen blir det Swiss, Royal Arena. På Lördagen blir det Czech republic/Prag, Hip hop kemp och det kommer så feta artister dit så jag vet inte vad jag ska ta vägen!
För er som vill se the line up: Hiphopkemp.cz! Check it out säger jag bara! Go there!

Nu ska jag plocka klart och sen slå mig ner i soffan en stund och varva ner innan jag ska decka!
Vill vara pigg i morgon :)
 Älskar mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0