Tvätten

Jag och Johan har precis varit nere i tvättstugan. Igen! Nu är alla sex maskiner tvättade och nu väntar vi bara på att tvätten i torktumlaren och tvätten som hänger i torkrummet ska bli klar och det är om ca en timma. När vi är klara med tvätten ska vi ut till mamma och pappa och äta sen i kväll ska vi bara ta det lugnt här hemma för jag ska upp tidigt i morgon och gå till arbetsförmedlingen. Den här dagen har varit tiktigt lyckad faktiskt, fått mycket vettigt gjort! Tvättat, handlat på Ica Maxi, ätit grillad kyckling och bara haft det bra tillsammans :)

Foto: Jag. Foto: Jag. Redigering: Jag. Utrustning: Canon EOS 5D Mark II + Canon 75-300 mm f/4-5,6.


Kommentarer
Postat av: Julia

aha, jag är inte så spec bra på kameror så trodde kanske du hade förkortat 500d till 5d eller något haha. men oavsett, måste va en bra kamera vad är de för mpx? iaaaf grymma bilder! :)

2010-01-12 @ 18:46:47
URL: http://massconfusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0