Två galet sköna kvällar

Igår kväll började jag, Carro och Kritan kvällen här med att fixa oss, lyssna på musik och greja. Jonna kom efter ett tag och när vi var klara gled vi nyktra ner till Liquid där vi satt, snackade med folk, umgicks och drack vatten. Nykter = bästa livet! Efter ett par timmar gick till Frimis (igår igen) och dansade i stort sett hela kvällen, därför man går ut för fan! :) Träffade en massa folk jag inte träffar så ofta och det var hur roligt som helst! Crossfire var där och uppträdde så det var väl dom som drog dit det roliga folket! Tack till Crossfire för det, haha! Somnade fem i natt också förresten, k nas!

Imorse gick jag och Carro upp vid tolv, åt frukost och så kom Erika över en sväng! Blev så glad när hon ringde! :) Hon var bara här en kort sväng för hon var tvungen att kila. Kritan gled över efter ett tag och vi kollade igenom gårdagens alla bilder! Vi gled mest igenom hela dagen fram tills eftermiddagen när vi tog en dusch och fixade lite. Carro stack iväg och efter ett tag gick jag till resecetrum där jag stötte på Erika! Jag älskar ödet! Jag älskar Erika! :) Kul att se henne åter igen för hon skulle med tåget till Uppsala och jag skulle till Arboga! Väl framme i Arboga plockade Johan upp mig och vi åkte ut till hans systers familj där vi spenderade kvällen. Maya har blivit så stor, pratar så mycket och är så galet mysig! :) Vi hade en guld kväll med kinamat, och en massa mys!

Tack till er alla för två underbara kvällar! Ni är guld värda!!! Klockan är galet mycket och vi kom precis hem, jag borde sova för jag ska upp tidigt i morgon. Ska till gymet med Madelen och Johan ska iväg till gymet han tränar på också! Är så glad att jag fått gymkort nu igen, önskar jag kunde få ta bort gipset också så jag kunde simma! Finns inget bättre! :) Resten av morgondagen får vi se vad som händer, vet iallafall att Madelen är ledig från jobbet och det är inte varje dag så det är ju guld!

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med Johan och glo på tv en liten stund, varva ner och mysa sen blir det decka. Är så galet trött! Sov gott till er alla!

More love, less hate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0