Torsdag

Hey på er! Igår åkte jag, mamma och Micke ut till Marieberg och kollade en sväng. Köpte lite värmeljus på IKEA och på Marieberg blev det en massa nya pärlor och ett par grymt fina leggins! Väl hemma slänge jag i mig en pizza, Jonna kom över och åt käk från La baguette och så spelade vi tv-spel några timmar. Vid sextiden gick jag hem till Madelen och umgicks med henne, Tobbe och lilla Emilia som dom var barnvakt åt! Hur söt och go som helst den där ungen alltså!

Imorse gick jag upp kl åtta, duschade, fönade håret och sen gick jag hem till Madelen. Vi drog på Emilia varma kläder, slängde upp henne på boben och drog till lekparken vis Svampen. Gick inte skitbra för Emilia var mest sugen på att gå hem och kolla på "Prinsessos" (Barbie). Blä, jag kräks alltså! Hatar dockor, barbies och skit haha! Iallafall så var vi i lekparken en stund, gungade, åkte bob och själv knäppte jag mest kort. Väl hemma hos Madelen blev det som sagt jävla skit-Barbie men vad gör man inte för lilla tösen? Efter skit-Barbie blev det Mamma Mu. Också sämst! Ännu lite senare satte Madelen igång med maten, maten blev klar och vi började äta. Efter en stund kom Malin och när vi ätit upp hoppade vi in i bilarna och åkte ut till IKEA. Jag köpte lite ljus och lite andra nödvändiga saker och så svängde vi förbi Babyproffsen, Stadium och Lågpris..Nu är jag hemma igen, efter en lång dag och jag och Johan har städat och plockat. Skulle tvättat i kväll men alla tider var upptagna så det får bli efter helgen. Nu ska jag försöka lägga upp någon bild här i bloggen, äta någonting och senare blir det film och lugnt! Jag är helt slut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0