Städning

Etersom att jag gick upp så tidigt imorse bestämde jag mig för att tag tag i städningen. Det kommer ju folk hit ikväll så det kan vara skönt att ha det fint. Dessutom åker jag ju till Gävle i övermorgon och det vore underbart att komma hem till ett fint hem :) Carro har precis varit här och grejat med sin blogg, bilder och umgåtts med mig :) Johan har precis vaknat också! Klockan är halv ett, haha! Stackarn var helt slut men men nu är han uppe och SKA diska ;) Jag är helt klar med köket och håller just nu på med vardagsrummet. När det är klart blir det sovrumet, badrumet och sen ska jag vila en stund innan jag börjar fixa mig :) Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0