skönaste idag!

Fy fan, jag har legat i soffan och glott på The Hills. Galet bra! Tände en massa ljus här hemma och Johan kom hem för en stund sen! Jag kom precis ut ur duschen och fy fan vad skönt det var med en dusch, plockade också ögonbrynen, needed to be done! Älsklingen bytte lampa i badrummet idag och fy fan vilken jävla skillad på ljus! Det lyser mer vitt än guld och mycket mer ljusare nu! Skönt! Bra gjort, hjärtat ;) I kväll blir det lugnt som fan, troligtvis någon film och så ska jag sova tidigt för jag måste upp tidigt i morgon och vara på arbetsförmedlingen direkt när dom öppnar! Resten av dagen vet ej fan vad som styrt men en sak vet jag och det är att jag måste ut minst en dag denna veckan. Måste, måste ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0