Sinnesförrvirring, alltså detta måste vara olagligt!

"God jävla morgon"! Jag är riktigt jävla förbannad just nu. Vaknar till liv vid halv åtta, åtta i morse och det är inte alls min grej att gå upp tidigt än mindre att bli väckt för det är det värsta jag vet. Jag sa ju igår att jag hoppade att morgondagen skulle bli bra, yeah right vilket fucking skämt. Fastighetsskötarna i vårat jävla lägenehetshus renoverar grannens badrum klockan åtta på morgonen, alltså är det ett jävla skämt eller? Förstår ni min frustration. För det första så skulle denna fucking renovering bara hålla på en dag och dom har borrat, slagit och grejat minst tre, fyra gånger och jag överdriver inte nu! Det känns som att dom är inne i våran lägenhet, så jävla högljudt är det! Jag blir galen fan, det kan inte ens vara lagligt! Människor sover för helvete!!!!

- Och du din jävel man kan fan säga tack!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0